Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

Met-Prim Sp. z o.o. z siedzibą w Radomsku

www.mpsklep.pl

§ 1 Definicje

§ 2 Informacje ogólne

§ 3 Rejestracja w Serwisie (założenie Konta)

§ 4 Zawarcie Umowy Sprzedaży

§ 5 Dostawa

§ 6 Formy płatności, wymagalność i zastrzeżenie prawa własności

§ 7 Prawo odstąpienia

§ 8 Reklamacje

§ 9 Odpowiedzialność odszkodowawcza

§ 10 Newsletter

§ 11 Zamieszczenie Opinii w Serwisie

§ 12 Postanowienia końcowe

§ 1 Definicje

  1. Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyto następujących określeń pisanych wielką literą, należy je rozumieć w podanym poniżej znaczeniu, chyba że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:

  1. „Met-Prim” MET-PRIM Sp. z o.o. z siedzibą w Radomsku, ul. Narutowicz 59, 97-500 Radomsko, ul. Narutowicza 59, 97-500 Radomsko, dla której Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego przechowuje dokumentację Spółki, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000016866, NIP: 7722031278, REGON: 590768540, kapitał zakładowy 155,5 tys. zł;
  2. „Klient” zwany także „Kupującym”– pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca z Serwisu.
  3. „Konsument” – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego, tj. osoba fizyczna dokonująca z Met-Prim czynności prawnej (np. zawarcia umowy) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  4. „Konto” – indywidualne konto Klienta założone przez Klienta w Serwisie;
  5. „Koszyk” -jedna z funkcjonalności Serwisu zapewniająca możliwość zapisywania i wyświetlania Towarów, których zamówieniem jest zainteresowany Klient, w tym również pozwalająca na modyfikację danych zamówienia (na etapie przed złożeniem zamówienia przez Klienta);
  6. „Newsletter” – usługa polegająca na przesyłaniu przez Met-Prim informacji o charakterze marketingowym, w tym w szczególności informacji dotyczących działalności Met-Prim oraz oferowanych przez Met-Prim produktów i usług, nowości, ofert specjalnych oraz akcji promocyjnych na adres e-mail wskazany przez Klienta przy zapisie na Newsletter;
  7. „Opinie” – oznaczają zamieszczone w Serwisie przez Klienta oceny, recenzje, komentarze, wypowiedzi, poglądy lub jakiekolwiek informacje zawierające subiektywną opinię Klienta o produktach i usługach oferowanych i publikowanych w Serwisie; Opinie mogą odnosić się w szczególności do właściwości produktów;
  8. „Przedsiębiorca Indywidualny” – osoba fizyczna zawierająca Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywania przez nią działalności gospodarczej udostępnionej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  9. „Regulamin” – niniejszy regulamin Serwisu;
  10. „Serwis” – zorganizowana platforma informatyczno-informacyjna podłączona do sieci Internet umożliwiająca korzystanie z mechanizmów informatycznych oraz informacji opracowanych przez Met-Prim oraz podmioty trzecie, dostępna pod adresem internetowym www.mpsklep.pl
  11. „Sklep Internetowy Met-Prim” – jedna z funkcjonalności Serwisu umożliwiająca składanie przez Klientów za pośrednictwem Serwisu zamówień i zawieranie z Met-Prim Umów Sprzedaży detalicznej;
  12. „Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną” – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne;
  13. „Towar” – rzeczy ruchome oferowane przez Met-Prim prezentowane w Serwisie;
  14. „Treści” – treści udostępnione w ramach Serwisu, w tym w szczególności utwory chronione prawem autorskim, znaki towarowe, bazy danych oraz inne materiały, w tym m.in. elementy graficzne, teksty, materiały wideo, jak również ich wybór i zestawienie w Serwisie;
  15. „Umowa Sprzedaży” – umowa sprzedaży zawierana pomiędzy Klientem a Met-Prim, której przedmiotem są Towary zakupywane przez Klienta na zasadach przewidzianych w niniejszym Regulaminie;
  16. „Zamówienie indywidualne” rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  1. Każde zdefiniowane w ust. 1 powyżej określenie, ma takie samo znaczenie niezależnie od tego, czy użyte zostało w liczbie pojedynczej czy mnogiej.

§ 2 Informacje ogólne

  1. Niniejszy Regulamin normuje kwestie związane z korzystaniem z Serwisu oraz jego poszczególnych funkcjonalności.
  2. Serwis prowadzony jest przez Met-Prim. Serwis zapewnia Klientom również możliwość korzystania z jego poszczególnych funkcjonalności, obejmujących w szczególności:
  1. przeglądanie treści udostępnionych w Serwisie;
  2. rejestrację Klienta w Serwisie;
  3. składanie zamówień oraz zawieranie Umów Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego Met-Prim;
  4. możliwość zamieszczania Opinii w Serwisie;
  5. usługę Newslettera.
  1. Ze spółką Met-Prim można skontaktować się pod adresem ul. Narutowicz 59, 97-500 Radomsko, ul. Narutowicza 59, 97-500 Radomsko.

§ 3 Rejestracja w Serwisie (założenie Konta)

  1. Do przeglądania treści udostępnionych w Serwisie nie jest wymagana rejestracja, tj. posiadanie Konta w Serwisie. Z chwilą wpisania przez Klienta w przeglądarce internetowej adresu strony internetowej Serwisu lub skorzystania z funkcji przekierowania na stronę Serwisu pomiędzy Klientem a Met-Prim dochodzi do zawarcia umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną. Wraz z wyjściem ze strony Serwisu umowa o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną ulega rozwiązaniu.
  2. Składanie zamówień w Sklepie Internetowym Met-Prim może następować po uprzednim zarejestrowaniu się w Serwisie bądź bez rejestracji. Z chwilą rejestracji w Serwisie (tj. utworzeniem Konta) dochodzi do zawarcia pomiędzy Met-Prim a Klientem umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną dotyczącej założenia Konta. Umowa ta zostaje zawarta na czas nieokreślony.
  3. Założenie Konta jest równoznaczne z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu oraz jego akceptacji.
  4. Rejestracja w Serwisie może zostać dokonana w drodze on-line.
  5. Rejestracja w Serwisie w drodze on-line następuje poprzez wykonanie przez Klienta następujących czynności:
  1. uzupełnienie formularza rejestracji na stronie www.mpsklep.pl
  2. kliknięcie pola „Utwórz konto” (lub ewentualnie innego analogicznego pola).

Po utworzeniu Konta do Klienta przesłana zostaje wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie adresu poczty elektronicznej podanego podczas rejestracji.

  1. W związku z rejestracją dochodzi do założenia w Serwisie indywidualnego Konta Klienta.
  2. Rejestracja w Serwisie jest nieodpłatna..
  3. Po zarejestrowaniu się w Serwisie Klient każdorazowo uzyskuje dostęp do swojego Konta po zalogowaniu do Serwisu poprzez podanie swojego adresu e-mail oraz hasła.
  4. Met-Prim może wypowiedzieć zawartą z Klientem Umowę o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną dotyczącą założenia Konta z następujących ważnych przyczyn:
  1. brak dokonania przez Klienta w terminie 5 lat od dnia ostatniej transakcji zakupu w Sklepie Internetowym Met-Prim;
  2. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz orzeczeń, decyzji, postanowień, wytycznych, interpretacji, zaleceń lub nakazów organów publicznych wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki stron;
  3. zmiana zakresu i rodzaju świadczonych usług/sprzedawanych Towarów, w tym w szczególności wprowadzenie nowych usług świadczonych drogą elektroniczną/nowych Towarów lub zmiany w zakresie istniejących funkcjonalności Serwisu, w tym również Sklepu Internetowego Met-Prim oraz wycofanie Serwisu lub pewnych jego funkcjonalności;
  4. zmianę warunków technicznych Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną;
  5. zmianę procesu zawierania Umów Sprzedaży;
  6. zmianę sposobu, terminów i kosztów dostaw/płatności/zwrotów/reklamacji;
  7. zmianę procesów biznesowych oraz koncepcji biznesowej.
  1. Klient może wypowiedzieć zawartą z Met-Prim umowę o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną dotyczącą założenia Konta bez wskazania przyczyn.
  2. Wypowiedzenie Umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną o założenie Konta, następuje z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia, który rozpoczyna swój bieg z chwilą doręczenia drugiej stronie oświadczenia w drodze e-mail o wypowiedzeniu tej umowy. Oświadczenie Klienta o wypowiedzeniu umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną powinno zostać przesłane Met-Prim na adres poczty elektronicznej metprimsklep@gmail.com
  3. W razie ustania pomiędzy stronami mocy wiążącej umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną dotyczącej założenia Konta, Konto danego Klienta przestanie być aktywne i dostępne dla niego, zaś wszelkie złożone przez niego zamówienia w ramach Konta, za wyjątkiem zamówień, co do których doszło już do zawarcia Umów Sprzedaży, zostaną anulowane. Wraz z upływem okresu wypowiedzenia umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną następuje usunięcie Konta w Serwisie.

§ 4 Zawarcie Umowy Sprzedaży

  1. Informacje podane w Serwisie nie stanowią oferty zawarcia Umowy Sprzedaży dotyczącej prezentowanych w nim Towarów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, tylko zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 72 Kodeksu cywilnego.
  2. Przez złożenie zamówienia Klient składa Met-Prim ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. Oferta jest wiążąca dla Klienta tylko wówczas, jeśli Met-Prim niezwłocznie wyśle potwierdzenie jej otrzymania (potwierdzenie złożenia zamówienia) na adres e-mail wskazany przez Klienta. Potwierdzenie takie stanowi jednocześnie oświadczenie woli Met-Prim o przyjęciu oferty (a tym samym stanowi moment zawarcia Umowy Sprzedaży). Met-Prim, bez podawania przyczyny, zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia oferty złożonej przez Klienta. Jeśli niezwłocznie, nie później jednakże niż w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez Klienta, Met-Prim nie wyśle potwierdzenia jego otrzymania, wówczas Umowa Sprzedaży nie zostaje zawarta, a wszelkie uiszczone płatności zostaną Klientowi niezwłocznie zwrócone.
  4. W razie zawarcia Umowy Sprzedaży Met-Prim w dalszej kolejności wyśle na adres e-mail wskazany przez Klienta potwierdzenie wysłania Towaru, przy czym w przypadku dokonywania dostaw częściowych w ramach jednego zamówienia Met-Prim może wysłać kilka odrębnych wiadomości e-mail dotyczących potwierdzenia wysłania poszczególnych części zamówienia.
  5. Informacje dotyczące złożonego przez Klienta zamówienia są przechowywane przez Met-Prim i przesyłane Klientowi e-mailem w potwierdzeniu otrzymania oferty, o którym mowa w ust. 3 powyżej oraz w potwierdzeniu (potwierdzeniach) wysłania Towaru, o którym mowa w ust. 4 powyżej.
  6. Dokument księgowy (faktura/paragon) potwierdzający zawarcie Umowy Sprzedaży zostanie wysłany Klientowi w wersji elektronicznej na adres e-mail Klienta wskazany w Koncie Klienta lub wskazany w procesie składania zamówienia bez rejestracji w Serwisie niezwłocznie po wysłaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysłania Towaru, o którym mowa w ust. 4 powyżej. W przypadku dostaw częściowych w ramach jednego zamówienia dokument księgowy zostanie przekazany po wysłaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysłania ostatniej części zamówienia.
  7. Dodanie Towaru do Koszyka nie stanowi rezerwacji Towaru ani nie stanowi gwarancji stałości ceny Towaru.
  8. Umowa Sprzedaży dochodzi do skutku po cenach, które obowiązywały w chwili złożenia przez Klienta oferty, która została następnie przyjęta przez Met-Prim. Ceny zawierają wszystkie podatki i cła, w tym podatek od towarów i usług (jest to cena brutto). Ceny nie uwzględniają kosztów dostawy, które są określane odrębnie w toku procesu składania zamówienia w Sklepie Internetowym Met-Prim.
  9. Jeżeli Klient zarejestrował się w Serwisie, wówczas nie wolno mu przekazywać hasła osobom trzecim. Met-Prim nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia dokonane przez nieuprawnione osoby trzecie, którym Klient przekazał swoje hasło lub które uzyskały dostęp do konta Klienta w wyniku niedochowania zasad ostrożności przez Klienta przy posługiwaniu się hasłem do konta w Serwisie.
  10. Umowy Sprzedaży zawierane są wyłącznie w języku polskim.

§ 5 Dostawa

  1. Dostawa zamówionego Towaru zostanie zrealizowana tylko wtedy, gdy adres dostawy jest zlokalizowany na terenie Polski.
  2. Dostawa następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, za pośrednictwem paczkomatów InPost albo poprzez odbiór osobisty zamówienia. Kupujący dokonuje samodzielnie wyboru sposobu dostawy.
  3. W przypadku wyboru dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub paczkomatów InPost przy zamówieniach o wartości co najmniej 2000 zł brutto dostawa jest bezpłatna. Jeżeli wartość zamówienia jest niższa niż 2000 zł brutto, wówczas Met-Prim nalicza koszty przesyłki.
  4. W przypadku gdy dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta uprawnienia osób odbierających przesyłkę pod tym adresem nie będą badane. Jeżeli dostawa jest niemożliwa lub utrudniona ze względu na podanie niepoprawnego adresu lub adresu, który stał się niepoprawny lub ze względu na fakt, że dostawa nie została przyjęta pod tym adresem lub nie została tam niezwłocznie przyjęta – odpowiedzialność za to ponosi Klient.

§ 6 Formy płatności, wymagalność i zastrzeżenie prawa własności

  1. Klient Met-Prim Klient może wybrać następujące formy płatności:
  1. szybki przelew online (Paynow);
  2. przelew bankowy;
  1. Przy wyborze którejkolwiek z form płatności Klient ponosi koszty z tym związane.
  2. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność szybkim przelewem online za pośrednictwem Paynow, wówczas wybierając tę metodę płatności zostanie on przekierowany bezpośrednio do systemu Paynow, w którym ma możliwość wybrania swojej instytucji bankowej. Kolejny krok to zalogowanie się przez Klienta do bankowości internetowej oraz potwierdzenie płatności. Wszystko odbywa się w szyfrowanym, bezpiecznym połączeniu SSL, zapewniającym ochronę stron internetowych oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną. Połączenie SSL to gwarancja wysokiego poziomu bezpieczeństwa zawieranych transakcji. Po dokonaniu płatności Klient zostanie przekierowany z powrotem do Serwisu, a jego zamówienie zostanie przekazane do dalszego opracowania.
  3. Płatność przelewem bankowym winna zostać dokonana w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli Klient nie dokona płatności za zamówienie w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane, a Klient otrzyma e-maila z informacją o anulowaniu zamówienia.
  4. Płatność za pośrednictwem Paynow, za pomocą karty płatniczej, za pośrednictwem systemu PayPal oraz za pomocą Karty Upominkowej Met-Prim dokonywana jest w trakcie składania zamówienia. Płatność przelewem bankowym winna zostać dokonana w terminie wskazanym w ust. 9 powyżej.
  5. Zamówiony Towar pozostaje własnością Met-Prim do chwili całkowitej zapłaty jego ceny.

§ 7 Prawo odstąpienia

  1. Jeżeli Kupujący jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym, wówczas na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta przysługuje mu prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży zgodnie z poniższymi postanowieniami. W przeciwnym razie poniższych postanowień nie stosuje się.
  2. Kupujący może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, przy czym w przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane częściami w ramach jednego zamówienia termin ten liczony jest od dnia otrzymania ostatniego Towaru objętego zamówieniem. Do zachowania tego terminu wystarczy złożenie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem.
  3. Zwracany Towar powinien zostać wysłany przez Klienta na adres: Met-Prim Sp. z o.o.,
    97-500 Radomsko, ul. Narutowicza 59.
  4. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie wraz ze złożeniem oświadczenia o odstąpieniu albo oddzielnie – nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wobec Met-Prim przez Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  5. Koszt zwrotu Towaru ponosi Klient.
  6. Zwrot nastąpi na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność, o ile w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży Kupujący nie wskaże innego numeru rachunku bankowego.
  7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Kupującemu w przypadkach wskazanych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, tj. w szczególności w przypadku Umowy Sprzedaży:
  1. w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

§ 8 Reklamacje.

  1. W przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży między Met-Prim a Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym Met-Prim ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. Reklamacje i roszczenia z tytułu braku zgodności Towaru z Umową Sprzedaży powinny być zgłaszane zgodnie z tymi przepisami.
  2. Reklamacje można składać pisemnie na adres Met-Prim Sp. z o.o.,
    97-500 Radomsko, ul. Narutowicza 59., jak również e-mailowo metprimsklep@gmail.com
  3. Składając reklamację należy opisać brak zgodności Towaru z Umową Sprzedaży. Kupujący udostępnia Met-Prim reklamowany Towar a Met-Prim odbiera Towar na swój koszt, chyba, że Met-Prim zdecyduje, że przesłanie Towaru jest zbędne dla wyjaśnienia sprawy. Towar może zostać przesłany przez Klienta (na koszt Met-Prim) za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez Met-Prim.
  4. Met-Prim, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. Jeżeli Met-Prim nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni, uważa się, że uznał reklamację.
  5. Towary objęte sprzedażą Met-Prim posiadają również gwarancję producenta – 24 miesięczną w przypadku Konsumentów lub Przedsiębiorców Indywidualnych, 12 miesięczną w przypadku pozostałych Kupujących.  W przypadku gwarancji koszty transportu, montażu czy demontażu wadliwej rzeczy ponosi Kupujący. Szczegóły warunków gwarancji, znajdują się w karcie gwarancyjnej.
  6. Jeżeli Kupujący nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą Indywidualnym, wówczas postanowień niniejszego paragrafu, nie stosuje się, z wyjątkiem ust. 5.

§ 9 Odpowiedzialność odszkodowawcza

  1. Odszkodowanie za naruszenie obowiązków wynikających z Umowy Sprzedaży należy się w wypadkach przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa. To samo dotyczy odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Należy przestrzegać wszelkich wskazówek zamieszczonych na opakowaniach lub pojemnikach. Met-Prim nie odpowiada za skutki użycia Towarów niezgodnie z tymi wskazówkami, ani za skutki niezastosowania się do tych wskazówek.
  2. Odpowiedzialność Met-Prim wobec Klienta nie będącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą Indywidualnym ograniczona jest do kwoty, jaką Klient uiścił za Towar wraz z kosztami dostawy.

§ 11 Newsletter

  1. Met-Prim w ramach funkcjonalności Serwisu oferuje usługę Newslettera polegającą na przesyłaniu przez Met-Prim informacji o charakterze marketingowym o działalności Met-Prim i oferowanych przez Met-Prim produktach i usługach, w tym w szczególności dotyczących nowości, ofert specjalnych oraz promocji na adres e-mail wskazany przez Klienta przy zapisie na Newsletter zgodnie z zasadami wskazanymi w ust. 2 poniżej.
  2. Klient może zapisać się na Newsletter poprzez pozostawienie w formularzu zapisu na Newsletter adresu e-mail. Pozostawienie w formularzu zapisu na Newsletter adresu email jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie od Met-Prim drogą elektroniczną informacji, o których mowa w ust. 1 powyżej. Niezwłocznie po dokonaniu zapisu na Newsletter do Klienta przesyłana jest wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie zapisu na Newsletter (subskrypcji Newslettera). Po kliknięciu na link potwierdzający zapis na Newsletter adres e-mail Klienta zostanie dodany do newsletterowej listy mailingowej Met-Prim.
  3. Usługa Newslettera jest świadczona przez czas nieoznaczony. Klient może w każdym momencie i bez podawania przyczyny zrezygnować z subskrypcji Newslettera.
  4. Po wypisaniu się z Newslettera, do czasu technicznego przeprocesowania wypisu przez Met-Prim, Klient może otrzymywać jeszcze przez pewien okres Newsletter, w żadnym wypadku okres ten nie będzie jednakże dłuższy niż 30 dni.

§ 12 Zamieszczanie Opinii w Serwisie

  1. Met-Prim gwarantuje Klientom zarejestrowanym w Serwisie również możliwość zamieszczania w Serwisie Opinii.
  2. Z chwilą zamieszczenia Opinii w Serwisie, Klient udziela Met-Prim niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i czasowo licencji do korzystania przez Met-Prim z Opinii na następujących polach eksploatacji:

a) rozpowszechnianie Opinii przez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w sieci Internet, sieci komórkowych i innych sieci tego rodzaju lub działających podobnie;

b) utrwalanie i zwielokrotnianie dowolną techniką, a także utrwalanie w części lub w całości i zwielokrotnianie plastyczne, fotograficzne, utrwalanie i zwielokrotnianie audiowizualne, w formie zapisu cyfrowego, magnetycznego, niezależne od standardu, systemu lub formatu, wprowadzanie do pamięci komputera;

c) wykorzystywanie w całości lub w części (w tym również w celu promocji i reklamy prowadzonej przez Met-Prim), kopiowanie, zmienianie, kasowanie w całości lub w części, dokonywanie adaptacji, tłumaczenie, tworzenie dzieł pochodnych oraz wdrożenie ich za pomocą dowolnej technologii.

  1. Klient wyraża zgodę na rozporządzanie i korzystanie z opracowań Opinii (prawo zależne) oraz udziela prawa zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich.
  2. W przypadku zgłoszenia przez osoby trzecie jakichkolwiek roszczeń przeciwko Met-Prim związanych z publikacją Opinii Klient zobowiązuje się podjąć wszelkie możliwe działania faktyczne i prawne mające na celu ochronę Met-Prim przed takimi roszczeniami. Ponadto, Klient będzie zobowiązany do naprawienia wszelkich szkód poniesionych przez Met-Prim związanych z publikacją Opinii przez danego Klienta.
  3. Met-Prim nie ponosi odpowiedzialności za Opinie zamieszczane przez Klientów w Serwisie w najszerszym możliwym zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy prawa.

§ 14 Postanowienia końcowe

  1. Do spraw uregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się prawo polskie.
  2. Z okazji promocji lub innych akcji marketingowych Met-Prim może przyznać Klientom szczególne uprawnienia, niewynikające z niniejszego Regulaminu (np. darmowa dostawa dla zarejestrowanych Klientów, wydłużenie okresu odstąpienia od Umowy Sprzedaży).
  3. W przypadku, gdy Kupujący przesłał swoje Ogólne Warunki Kupna/Zamówienia, pierwszeństwo mają niniejsze Postanowienia.
  4. Wszelkie zmiany do postanowień zaproponowane przez Kupującego przy składaniu zamówienia wymagają pisemnej zgody Met-Prim pod rygorem nieważności.
  5. Wzajemne ustalenia pomiędzy stronami uzgodnione i potwierdzone na piśmie mają pierwszeństwo przed niniejszymi postanowieniami.